Verhuur

Ons gebouw kunt u op de tijdstippen dat er geen opkomsten van de scouting zijn huren.

In het Varick gebouw bevindt zich :

• een grote zaal
  • een keuken met gasstel, koelkast met diepvries, koffiezetapparaat en een vaatwasser.
  • twee toiletten en een wasbak.

Het omliggende terrein is prima geschikt om spelletjes te doen. Op het grote grasveld is genoeg ruimte om een potje te voetballen of te ravotten ook is er voldoende ruimte om tenten te plaatsen.

Het ligt aan de rand van de bebouwde kom van haaksbergen. De kinderboerderij (200 m)en de bergingsvijver (100 m) op recreatiepark `t Scholtenhagen. Het zwembad de Wilder ligt op (500 m lopen), verder kun je in Haaksbergen diverse molens bekijken en een ritje in een oude stoomlocomotief maken.

Wat verder in de omgeving hebben we op ongeveer 15 km afstand een openlucht speeltuin, pretpark het waarbeek, Hof van Eckbergen.

Binnen een straal van 1,5 km bevind zich het centrum met diverse supermarkten.(Aldi, Jumbo, AH en Coop)

Wij als Scouting vereniging hebben een gebouw dat in de weekenden en ook in schoolvakanties verhuurd wordt aan verenigingen of scouting groepen. Wanneer u als scoutinggroep op kamp wilt dan is het in de vakanties hele dagen beschikbaar. Ook voor andere groepen is het beschikbaar maar een scoutinggroep heeft wel voorrang. U kunt het ook een avond of een dag huren voor bijvoorbeeld een verjaardag of een familiefeest.

Als u graag meer wilt weten over het huren van ons clubgebouw dan kunt u contact met ons opnemen.

Via het volgende nummer 06-30080431